LONDRES I

Arribem a Londres i ens instalem al càmping que tenim situat al Crystal Palace, al sud de Londres a uns 40′ del centre en transport públic.

Avui fem un dia de relax i ens quedem voltant amb les bicicletes pel parc de Crystal Palace on ens encantem a diferents llocs, entre ells al The Bowl – escenari on fan espectacles- , a trobar el camí del “The Maze” – el laberint – i a una zona on hi ha estàtues de dinosaures.

Com que ja és el segon cop que estem a la gran ciutat amb els nens, ens ho prenem amb molta calma. El segon dia anem primer al Buckingham Palace a veure el típic canvi de guàrdia.

Després caminem fins al Science Museum i a continuació entrem al Natural History Museum a veure la part dels dinosaures, que tot i que ja hi vam anar l’altre cop, tenim ganes de repetir.

Quan sortim ens arribem al Hyde Park i després agafem un bus fins a Piccadilly Circus. Passegem per la zona, anem a Leicester Square i acabem la visita del dia a Covent Garden on ens distraiem mirant les parades i amb els actors de carrer.

El següent dia quedem amb uns amics que viuen a Notting Hill i anem fins allà perquè fan el carnaval brasiler. Hi passem el matí i voltem pel barri i per Portobello Road.

Com que s’omple molt de gent, decidim marxar després de menjar alguna coseta i anem fins al Hyde Park, als Kensington Gardens on els nens es poden distreure al parc de la Diana (Diana’s Memorial) mentre nosaltres fem un cafè al quiosc de just a fora.

Després seguim passejant una mica per aquest emblemàtic parc londinenc.

A continuació ens acomiadem dels amics i agafem un autobús i metro per anar fins a la parada de London Bridge. Per allà passegem pel costat del riu Tàmesis, veiem el Tower Bridge, passem pel Bourough Market (que està tancat perquè només obren els matins), veiem el Cheesegrater building i continuem pel costat del riu des d’on es veuen els edificis de la City.

Fins arribar al preciós Millenium Bridge, un pont penjant d’acer que uneix la zona del Bankside amb la City i que és el que creuarem.

Un cop creuat, agafem el bus per anar fins a Trafalgar Square per almenys trepitjar aquesta famosa plaça i veure de fora la National Gallery.

I finalment d’allà caminem fins al Big Ben, la torre amb el rellotge de 4 cares situat a un extrem del Palau de Westminster.

I fins aquí la nostra visita a la capital anglesa.