AYUTTHAYA (Tailàndia)

L’avantatge d’anar amb un cotxe privat és que és com un taxi i ens deixa davant l’entrada del que serà el nostre allotjament per dues nits, l’alberg De Pumpkiin Hostel on hem agafat una habitació familiar que en realitat hi caben 8 persones i tenim el lavabo i dutxa fora mateix, podríem dir que exclusiu per nosaltres (tot i que és a compartir). Però les plantes són petites i a la quarta planta del hostel només hi ha la nostra habitació. La veritat és que ens hi sentim com a casa. El preu és de 35€ la nit.

Decidim recórrer la zona dels diferents temples en moto perquè tot i que al mapa semblen a tocar les distàncies són considerables, el trànsit és molt fluïd i a més fa força calor. Per això, agafem un tuk tuk que ens porta fins a una botiga on lloguen motos i en lloguem 2. Les lloguem fins el dia següent a la tarda. Paguem 400 Bahts per les dues motos i en total 80 Bahts de benzina. A continuació ens dirigim a visitar algun dels temples. Comprem un tiquet per poder visitar els sis més famosos per 220 Bahts. (Els nens no paguen). Comencem amb el Wat Thanaram. Quan acabem anem ja a sopar al Night Market.

Els altres temples els deixem pel dia següent. Visitem:

• Wat Phra Sri Sanphet
  • Wat Phra Ram
  • Wat Ratchaburana
  • Wat Maha That
  • Wat Maheyong

I la veritat és que tots tenen el seu encant. Són molt xulos i interessants de visitar!

Amb les motos que hem llogat ens perdem per la ciutat, ens parem a mercats que trobem i així acabem el dia pels carrers de l’antiga capital, menjant pels seus carrers.