CHIANG MAI (Tailàndia)

Després de Bangkok agafem un avió per anar a Chiang Mai. La durada de vol és de poc més d’una hora. Un cop arribats, el personal de l’hotel on anem ens vénen a buscar i ens fan el trasllat a l’apartament-hotel Grand Napat. Són apartaments amb servei d’hotel. L’apartament és enorme, amb dues habitacions, 2 banys, cuina i menjador i té piscina. Tot i així, és una mica allunyat del centre.

Un cop arribats anem a disfrutar de la piscina i després ens dirigim cap al Sunday Walking, un mercat de tarda que dura fins les 12.00 h de la nit. Un gran mercat per menjar, prendre alguna cosa, comprar roba, cosmètica, etc. En fi, per passar una bona estona.

Aquí ja sopem i quan ens cansem, tornem al Grand Napat amb un GRAB que ens costa 75 Bahts.

Després d’estudiar què visitar per la zona, ens decantem pel Parc Nacional Doi Suthep-Pui, un dels pics més sagrats del nord del país. Parem al Wat Phra That Doi Suthep, el famós temple però després tenim ganes de trepitjar una mica de selva. Per això quan baixem del temple, agafem un cotxe-camioneta i acordem un preu de 1100 Bahts perquè ens aproximi al pic i quan acabem ens porti a Chiang Mai. Així, pugem amunt, el cotxe ens deixa i podem caminar fins al pic. És una bona experiència perquè ens trobem ben sols per la selva tailandesa.

A la tarda anem al Chiang Mai Night Safari, un zoo d’animals on hi ha l’atractiu que et passegen amb un bus obert i veus diferents animals mentre és de nit. Als nens els hi encanta! Passem la resta de la tarda veient els animals d’aquest famós zoo de Chiang Mai. També fan l’espectacle del tigre. No som gaire fans d’aquests espectacles amb els animals, però hi hem assistit.

El següent dia anem a veure els altres dos temples més importants: el Wat Phra Singh i el Wat Chedi Luang. Un cop visitats, fa molta calor i anem a la piscina de l’hotel. A la tarda, plou molt fort i anem cap al centre comercial Maya, que sembla ben bé del món occidental. Aprofitem i anem al cinema a veure Els Increïbles 3 (10 euros tots tres, el Roc no paga).