BREGENZ | LINDAU

De matí agafem les bicicletes i fem un trosset de 12 Kms del gran carril bici internacional d’aproximadament 260 quilòmetres que travessa Alemanya, Àustria i Suïssa.

Nosaltres fem de Bregenz a Lindau (Alemanya), seguint el Llac de Constança (Bodensee), un itinerari molt pla i molt bonic.

Arribem a Lindau Insel (la illa de Lindau), una ciutat baveresa amb molt encant. Passegem pels seus preciosos carrers empedrats, el seu port, les cases pintades i antigues, el far, l’Ajuntament, etc.

De tornada (12Kms més), a la banda austríaca, abans de Bregenz, ens parem a banyar-nos al llac. Fa un dia espectacular.

Creuant la frontera…

Al cap de 2 hores tornem cap a Bregenz. Parem a la ciutat austríaca per visitar-la, però ja anem una mica tard i volíem pujar el telefèric Pfänderbahn per pujar a la muntanya Pfänder i tenir unes bones vistes de la ciutat i el llac, però finalment descartem l’opció perquè ens surt car per la poca estona que podríem ser a dalt.

Així que tornem i aparquem les bicicletes i fem una petita volta pel centre de la ciutat on hi sopem. Els carrers i bars i restaurants estan molt animats.

Sembla que tothom va força modat, menys nosaltres que venim del llac amb el banyador!

I seguim de tornada al càmping per la vora del llac, que també és una zona molt animada ja que els mesos de juliol i agost fan festival cultural amb espectacles (Bregenzer Festspiele) i utilitzen el llac com a escenari.

De fet Bregenz és una ciutat amb molta cultura i art. En destaca el museu d’art i el museu de Vorarlberg, però nosaltres no els visitem.

La banyada al llac se’ns ha allargat més de l’esperat i ja no ens queda massa temps per veure coses de la ciutat.