IMST

De Garmisch Partenkirschen, tornem a Àustria, a Imst, al Tirol, a uns 55 Kms a l’oest d’Innsbruck. Per què a Imst? Doncs perquè hi ha el Roller coaster més llarg dels Alps, l’Alpine Coaster, amb 3,5 kms de llargada.

I de fet, gràcies al roller coaster, descobrim una zona preciosa per fer senderisme enmig d’unes muntanyes espectaculars. El poble d’Imst no és gaire atractiu. El més destacable són els Rosengartenschlucht que és una zona per caminar i es pot arribar a unes gorges. Nosaltres no hi anem perquè decidim seguir un altre pla.

Ens allotgem al càmping Imst-West, un càmping petit però molt tranquil amb una mica de parc infantil i amb uns serveis molt nous i moderns i un personal molt amable. Ens donen unes guest cards que ens permeten agafar el bus gratuïtament i des del càmping arribem amb el bus fins a Hoch Imst (la part alta d’Imst) on hi ha el roller coaster.

Agafem el telecadires que ens puja a dalt, comprant un tiquet combinat (telecadires+roller coaster) i un cop a dalt entrem en calor al refugi Hoch Imst Untermarkter Alm, amb un cafè, una xocolata calenta i un pastís d’escàndol.

Quan sortim sembla que ja no fa tan fred i anem a fer la caminada que tenim pensada que ens farà arribar al refugi Muttekopfhütte. A la primera part de la caminada d’un total d’uns 8kms passem per una zona de bosc amb figures de fusta d’animals de la zona.

I arribem al refugi…

Al tornar hem reservat taula per dinar al mateix refugi on hem fet el segon esmorzar perquè ens ha agradat molt.

Després de dinar baixem amb el roller coaster, un viatge de baixada molt divertit!

I arribats a baix decidim fer els 3kms a peu per arribar al càmping ja que l’autobús acaba de passar i ens hauríem d’esperar una hora.