PTUJ | MARIBOR

Ptuj, banyada pel riu Drava, és un laberint de teulades vermelles i carrers medievals.

Ens allotgem al camping Termes de Ptuj, al costat de les piscines amb tobogans. Per Eslovènia hi ha diferents llocs amb piscines, ideals per passar un dia amb els nens, perquè s’ho passen genial.

Nosaltres hem escollit aquest camping amb aquestes “termes” perquè estan també molt aprop de Ptuj, i és un lloc que volíem visitar. És una de les ciutats més antigues d’Eslovènia. Té el seu nucli medieval amb el castell, monastir i esglésies.

Amb 5′ ens plantem a la ciutat des del càmping.

Molt tranquil·la i amb molt encant. Aquí tenim una visió des de l’altra banda del riu Drava al vespre, venint des del càmping.

Pugem al castell havent sopat a una de les terrasses del poble.

Abans a la tarda, hem fet el vol per la part baixa.

Després de fer 2 nits en aquest càmping i la seva part de piscines, anem a visitar Maribor, la segona ciutat més gran d’Eslovènia. És diumenge i les botigues estan tancades, però hi trobem un mercat que ens va perfecte per fer la compra de verdures i fruita. Fem una volta pels seus carrers i la plaça de l’Ajuntament, hi dinem i seguim amb la nostra ruta. Maribor no té res especial, però és molt maca i també és travessada pel riu Draga en el seu pas pel barri de Lent.